levertijd en verzendkosten

Wil je een supersnelle levering? Maandag t/m vrijdag vóór 11 uur besteld, dezelfde dag opgestuurd.

Bestel je op werkdagen voor 11.00 uur en zijn alle producten op het moment van bestellen op voorraad, dan worden ze dezelfde dag nog opgestuurd. Door drukte of andere externe factoren kan het voorkomen dat de beloofde datum of tijd niet gehaald wordt. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling maandag opgestuurd. Deze service is niet beschikbaar als je op één van de Waddeneilanden of buiten Nederland woont. In verband met het feit dat wij deze pakketten verzekerd versturen is het enkel mogelijk om voor Trunkrs te kiezen als de totale orderwaarde onder de €750 ligt. 

Wil je een snelle levering?

Op onze website kunt u kiezen uit vier verzendtopties. Bij bijna alle leveringen geldt: als je op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, dan wordt je pakket dezelfde dag verstuurd. Dan heb je het pakket meestal de volgende dag binnen. Door drukte of andere externe factoren kan het voorkomen dat de beloofde bezorgdatum niet gehaald wordt.

Ik wil het pakketje graag ophalen in de winkel, kan dat?

Jazeker! Onze winkel is gevestigd: Drieendijk 3, 3218LB, Heenvliet. Je bent van harte welkom om je bestelling bij ons op te komen halen op dinsdag of donderdag van 09:00 tot 13:00. Let er wel op dat producten pas gereserveerd worden als ze betaald zijn. Indien de producten op voorraad zijn, zorgen wij ervoor dat de bestelling voor je klaar staat.

 

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Voor Nederland:. De verzendkosten zijn van alle verzendmethodes €6.95. Als de totale orderwaarde groter of gelijk aan €100 euro is, dan betalen wij de verzendkosten voor jou. 

Voor België: de verzendkosten zijn €7,95. Als de bestelling boven de €120 is, dan betaal je slechts €3.50 verzendkosten.

Voor overige landen: De verzendkosten hangen af van het land, waar de bestelling naartoe gezonden moet worden. Dit is zichtbaar, nadat je het adres hebt ingevuld bij het afrekenen.

Mijn pakket is niet geleverd, wat nu?

Zodra we jouw pakket hebben overdragen aan onze bezorgdiensten, zijn de bezorgdiensten verantwoordelijk en zullen zij er alles aan doen om elk pakketje op tijd te bezorgen. Helaas komt het voor dat door drukte of externe factoren een pakketje later geleverd wordt. Je kan middels de track en trace zien waar het pakketje is. Heb je vragen over de bezorging, dan kan je het beste contact opnemen met de bezorgdienst, waarvoor je gekozen hebt. Mocht dat niet lukken, dan kan je contact opnemen met ons op werktijden (9.00-17.00): 06-28706710. En na werktijden via de mail: service@catenergy.nl.